Flygande Bacillus

Fy vilket väder. Och när det är dåligt väder passar vi på att utnyttja gymmet. Och med den vanliga tur jag har ställer sig en liten kille (man?) på löpbandet bredvid mig och börjar hosta, och inte bara en gång utan under hela tiden jag springer. Med sitt huvud riktat åt ett håll allt annat än in i armvecket, max en meter från mig, med öppen mun och bara sprider ut, Gud vet vad, runt hela mig. I desperat försök att slippa få i mig alla äckliga spottdroppar måste jag hålla andan och låtsas titta åt personen bredvid mig. Som i sin tur måste undrat vad klåen jag höll på med?!
Efter träning blev det att hjälpa en att städa ur lägenheten så nu är jag trött! Funderar på att fara och hyra film och krypa ner i en massa filtar. Vad sägs om Surf´s up?

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0