McDonald´s fräsch

Idag fyller farsgubben femtionått(?), grattis. Får se om jag åker och överraskar med tårta eller om han har köpt nån redan så kanske man kan äta av den?! Gratis är gott.

Just, som tidigare nämnt så for jag och pojken på bio igår, jättebra film förövrigt, Heath Ledger vad sjukt konstig och bra. Ser fram emot hans sista film The Imaginarium of Doctor Parnassus, där vi även kommer att få se godingen Johnny Depp.
Iallafall så ville jag vara lite extra fin så jag tog på mitt nyinköpta läppglans från Clinique (nr 10, grapefruit jättehärligt läppglans/läppbalsam som stannar länge!! Tips; lypsyl under.), men tydligen inte lika uppskattat av pojken: -Meh, vad har du ätit? Du är ju alldeles flottig över munnen.


   10 grapefruit


Kommentarer
Postat av: Johanna

52, om jag har räknat rätt. Tårta? Är det ätardag måntro?? Och apropå träningsvärken; hade också gjort utfall... farligt att träna, blev ett väldigt grimaserande så fort man skulle sätta sig nånstans. Och att gå ner på huk vill jag inte ens tänka på!

2008-08-23 @ 19:41:56
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0