gadsroT

Jag hade inte riktigt fattat det förut, men jag håller faktiskt på att kliva in i vuxenvärlden. Och det med en svindlande fart! Jag insåg det för ungefär en timme sedan då det knackade på dörren och när jag öppnade så stod där ett par flickor med var sin plastpåse. " - Heeeej. Vill du köpa jultidningar?"

Shit, det var ju jag som stod där nyss och höll tår och tummar för att folk skulle köpa.

Jag kände mig lite extra rik och glad idag så jag köpte faktiskt en kalender av dom. Jag slutar aldrig att förvånas över mig själv.
Just, var in på Make Up Store idag och bokade tid för en smink kurs, så på måndag gott folk ska Sandra förvandlas till en babe. Eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0