Kjell Wallmark

Igår hade jag det verkligen jätteroligt, tack babe!
Först var jag hos pojkens farfar, som fyllde 70, där det bla serverades tropisk planka, gott att dricka och en himla massa till efterrätt. Mumma! Vi var där några timmar innan jag fick lov att fara hem och duscha och göra mig i ordning för att sedan fortsätta kvällen på Brux där Brolle Jr skulle uppträda. Han är helt otrolig på scen, man kan inte låta bli att bli lite småförtjust i norrlandskillen. Fem av fem toasters! Tyvärr så fanns i publiken en hög med omfångsrika tanter, i nån slags medelålderskris, aspackade och dansglada. Tack och lov så är det pojken som står för styrkan och jag för humöret.

Nä gott folk, nu är det söndag vilket innebär ätardag och ingen träning för mig. Ska snart bege mig till kiosken i Mellansel för att se vad dom har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! PB står för personbästa! :)

2008-09-15 @ 12:56:26
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0