Mumsfillibabba

Efter att jag tränat idag så överraskade min hjärna mig med en låt som jag säkert inte hört på närmare tio år. Jag fattar inte vart den kom ifrån, men tur var väll det för på bussen påväg hem måste någon glömt att duscha, för det luktade allt annat än gott! Och jag som lätt mår illa och får ont i huvudet av starka dofter fick lite annat att tänka på när jag försökte komma på hela texten till denna sjukt roliga låt.
Vilket jag inte gjorde, men nu har jag googlat på den så kan ni melodin så väntar här en rolig stund


Ingen tycker om mig

Ingen vill ha mig

För att jag gillar mask


Långa och slibbiga

Korta och klibbiga

Ligger dom i en ask


Jag biter av dom huvet

Suger ur dom musten

Kastar sen skinnet bort
 
Ingen tycker om mig

Ingen vill ha mig

Åååh vad mask är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0